q/a mail frågor

2011-05-11 / 13:21:14
Vart i Grekland ska ni, vilka ska dit och när åker ni/kommer hem?
Vi ska åka till Kato Stalos som ligger på ön Chania. Jag, min mamma, min syster, mammas syster och hennes man är det som ska åka. Vi åker den 15 Juli tror jag och stannar en vecka. Fast vet inte riktigt om vi är i Sthlm några dagar före/efter. Det ska bli dundersskoj!

Kan du lägga upp mer outfits, snälla!?
Ja, jag måste bara få min dator att fungera.... Har just nu inget photoshop alls. Skitsämst är det...  Men när den funkar ska jag pumpa outfits. Älskar att blogga om kläder så det blir ju toppen.



Vad har du för kamera egentligen och tillbehör?
Nikon TRASIG Doris D40 (förkortning: NDD40) Haha.. Nä, men har en Nikon D40 som börjar ha gjort sitt. Tillbehör är lite filter typ Star x8 och +10 macro, stativ. Inget märkvärdigt. Fungerar iallafall!

Kommer du blogga från Grekland?

Nepp, det kommer jag inte. Ska njuta av semeser och inte tänka på min mögliga blogg.

Hur länge har du och din kille varit tillsammans, jättesöta bilder på er btw!!
Tack. Snart 3 månader, hihi!

Du går moppekurs va? Kommer du ta 30 moped eller en EU Moped?
Sämmer bra. Kommer ta 30 moppe.
Kommentarer
Postat av: J e s s i c a

Chania är ingen ö, det är en stad på ön Kreta lilla gumman :*<3

2011-05-11 @ 15:33:05
URL: http://bessica.blogg.se/
Postat av: A L M A S F O T O ♥

OHOHOHO, jag tar också 30moppe! känns som jag är den ända som inte tar EU.. ;)

2011-05-11 @ 19:03:56
URL: http://HTTP://ALMASFOTO.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0