just some funny stuff

2011-05-23 / 09:06:45


Jag, Elin och Linus sitter och fikar kvällsfika klockan 4 på morgonen. Det börjar spåra ur totalt så jag skrattar så mycket att jag ordagrant SPRUTAR mjölk med munnen över hela golvet ca. 3 gånger under fikat.
Elin: Men ge dig Lisa... Du har typ gjort det 3 gånger nu!
Jag: Ja, men jag älskar känslan just innan det sprutar iväg, man försöker liksom hålla det inne!
Båda två: Tystnad...


Jag skulle få iväg Linus till skolan nyss då vi springer till hallen i ren stress. Jag finner då 4 små figurer på hallstolen som ser ut som hundgodis.
Jag: Haha, vad fan är det här?
Linus: Åh, juste, det är dina!!
Jag: Haha, okej!? Varför har du lagt hundgodis här?
Linus: Eh, det är frukostflingor! Smaka!
Jag börjar föra en av den bruna mot munnen.
Linus: NEEJ!! Ta inte den bruna!
Jag: Okej, varför?
Linus: Det är kanelsmak.. Ta den ljusa.
Jag slickar på den brunna och märker att det är hundgodis.
Jag: HAHAHA varför ger du mig det här jävla cp!??!?
Linus: Jag ville att du skulle äta hundgodis....

Btw, så väckte nyss jag och Linus min lillasyster Elin genom att jag hoppade i sängen i panik och sa att det brann.... Hehe, ytterst kul.
Kommentarer
Postat av: E M M A

HAHAHA!

2011-05-23 @ 16:54:39
URL: http://emmasvard.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0