i can see the sun behind her

2011-05-23 / 08:59:49


Visst har jag en otroligt söt syster? Hon är ju helt sockersöt. Jag fotade henne lite snabbt igår och fick endel fina bilder. Elin tycker däremot att dom bilder jag tycker är störtsnygga är fula och dom jag tycker är fula att dom är snygga så ni behöver inte skvallra att jag la upp dom här, hihi. Jag älskar iallafall dig lillasysyster!

Yeeeeees!! Jag klarade moppe provet med 22/25 rätt.
Fett skööönt! Nu är det bara att vänta en vecka på att få hem förarbeviset sen är jag ready to rock liksom. Härligt!
Kommentarer
Postat av: MARIKA HELLGREN

Ska du ha EU moppe? Var teori provet svårt? måste man plugga mycket? skulle vara super tacksam för svar då jag har provet om någon månad! kram <3

2011-05-23 @ 18:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0