finns det en så finns det flera

2011-05-16 / 21:25:30
Träääna. Träna, träna, träna. Åh, vad roligt det är. Och skönt. Det är så himla skönt att vara helt utslagen och klunka parasitvatten och känna att man för en gångs skull gjort något annat än att trycka godis, chips och pollymuffins.

De senaste veckorna (2 månaderna?) har jag tryckt på lite extra. 2 Fuego/afrodans pass i veckan och sedan försöker jag springa lite om det underbara medelhavsklimatet vi har här i vackra, bergiga Skellefteå med alla milslånga stränder..... Eller. Jag har hur som helst funderat på att börja gymma nu istället då fuegon slutar för ''säsongen''..

Nu ska jag ta och hoppa i duschen och sedan slänga mig pladask i soffan och äta lite frukt.
Är så himla sötsugen men inget i den stilen finns hemma för tillfället. Surt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0