your body is a wonderland

2011-03-12 / 17:14:57
.
Efter att ha spenderat dagen på vb är jag ganska slut i kroppen. Även om jag knappt åkte någonting pgr. av min förbaskade jävla träningsvärk som fortfarande sitter kvar efter mina 35 minuter på löpbandet i förrgår. Fan alltså, är fortfarande stolt, haha! Det var iallafall Vitberget's dag idag där idag - vilket resulterade till mycket folk. Så jag åkte inte alls så mycket, hade jätteont i huvudet också... haha, klagomia hära. Nu blir det snart att trycka middag sen blir det väl att se lite på melodifestivalen-finalen och sova. I need it.
.
Är du föresten en liten ensam kotte som behöver lite bra musik såhär mot kvälla?
Lyssna på den här, eller den här. Och klicka HÄR för att subscriba min spotifylista!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0