sjundeitredjetvåtusenelva

2011-03-07 / 23:14:43

älskar att min blogg för tillfället ruttnar bort i webcamfoton, men håll till godo...

En thékopp & skinkmacka senare + en mysig kväll med David och Stina har jag nu landat framför datorn. Jag är helt sjukt slut i kroppen och min rygg ordagrant dödar mig. Är på superdåligt humör och vill bara lägga mig på golvet och dö. Hejhej klagomål. Imorse (vore jag säga natt?) vaknade jag iallafall klockan 4. Låg vaken ca. 1 timme, och sedan somnade jag om till klockan 7, och vaknade sedan 9 igen. Mysigt.... Steg sedan upp, tryckte i mig en tidig frulle för att vara mig och la mig sedan och slöade i soffan tills jag begav mig till Skråm där jag har degat hela kvällen med mina bästa vänner. Ytterst degigt. Stina fick föresten kattungar igår, som idag då var en dag. Hur söta tror ni inte dom minisarna var? Åh, vill ha en! Nu ska jag bege mig mot sängen där jag ska decka framför lite musik. Imorgon kommer kusinerna hit och sover över tills Onsdag. Sen på Torsdag så drar jag till Övik över 1 natt och sen på Lördag kommer Linus hem från New York. Härlig vecka jag har framför mig. Take care fellas, och dröm söta drömmar..... vilket inte jag gör, typ drömmar om att jag blir mördad på gym och hela skiten. Mysigt var ordet. Godnatt.
Kommentarer
Postat av: Cornelia

Sjukt söt tjej !

2011-03-08 @ 07:19:56
URL: http://cornelialinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0