hej

2011-03-11 / 14:29:19
Tjenare mannen! Förlåt för min usla uppdatering, men jag har haft fullt upp med slalomåktning, städning och mys hela veckan. Igår tog även jag, mamma och elin en liten spontan-tripp till Övik där vi bodde på hotell och badade på paradisbadet. Very nice! Som alltid när jag är på hotell skämms jag över mig själv för att jag ordagrant PROPPAR 4 tallrikar med frukost och dricker 89 glas juice, 1 glas oboy, 1 glas thé och ibland lite mjölk... hihi.
.
Men gissa vad lilla jag gjorde igår? Jag sprang. På ett löpband. i 35 minuter!?!?!? Vad hände liksom? Sist jag tränade (det var den första gången jag gjorde det.. jag ÄR otränad och lat) så sprang jag 5 minuter inkl. drickpause, funderingar om hjärtstopp och pauser för att ta andan. Jag var helt slutkörd efteråt så jag sprang och slängde mig i poolen med kläderna på... alla tittade på mig konstigt.. woundering why.
.
Såååå :D Idag har jag träningsvärk. Kan inte gå, skratta eller hoppa.
Känner mig som en nyopererad farbror som oppererat sig för prostatacanser. Bad, bad, bad.

Här är 2 bilder till från när jag åkte slaloooooom i veckan med flätor och hela köret! Imponerande.
Bild nummer två föreställer mitt husdjur :) ..... menade syster.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0