H / D

2011-03-12 / 17:25:09
.
Att det börjar bli vår. Jag längtar jättemycket efter att dumpa den tjocka, äckliga täckjackan och dra fram alla snygga vårjackor. Och att kunna traska runt i mina converse utan att börja bli kall om fötterna efter 3 minuter. Fast det har gått några dagar, då det varit varmt. Löööv!
.
Att jag kanske, kanske, kaaanske ska boka biljetter till coldplay konserten i sommar.. om det finns kvar några, hehe! Fattar ni hur nice att se dom live!? Vore värsta grymt. Lyssnade jättemycket på deras musik förut.
.
Att det luktar jättegod mat från nedevåningen... En fågel viskar i mitt öra att det serveras fläskfilé, klyftpotatis och en rejäl, god sallad till middag ikväll. Mums!
.
.
Min stora läxhög på sidan om mig. Den ligger fortfarande, lika stadigt, kvar på skrivbordet. Weehu!!
.
Att jag har totalt slut pengar. Jag har gjort det igen. It's over, det är över.. Voila. Mina pengar är slut, slut slut. Så gott som SLUT. Inte ett öre kvar... eller jo, 0,3 öre kvar på kortet. Någonting är det iallafall...
.
Vinter. Aaaa alltså det har liksom varit det några århundranden nu. Hallå sommaren?!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0