Heeelg!!!

2011-01-21 / 12:24:42
.
Åh, yeeeeeees nu är det äntligen fredag! Det känns helt galet bra att det redan är helg. Den här veckan har bara rullat iväg då det varit så korta dagar fyllda med överaskande håltimmar hela tiden för att alla lärare ligger hemma och knarkar nässpray. Hur nice?!
.
Jag har just kommit hem och ska ta och gå och sova en stund. Är hur yr som helst och är jätte trött. Måste vila upp mig för morgon dagen med mina små fina vänner David och Stina som jag ska vara med! Har saknar dom så himla mycket. Sen ikväll blir det middag och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda.
Kommentarer
Postat av: Ullis

du har ett silvrigt kors halsband som är sjuuuuuuuukt snyggt. jag har letat efter ett sånt halsband i snart ett år nu, vart har du fått tag i ditt? :O

2011-01-30 @ 11:41:28
URL: http://trettiofyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0