från linis

2011-01-10 / 17:37:00

lisa är bäst. starkast. finast. min kusin. och dom som inte tar vara på det får skylla sig själva, för i mina ögon är hon en stjärna som lyser klarare än så många andra. hon har gått igenom så mycket men ändå står hon på benen. ibland brister det, men det måste det få göra. för för att orka ta sig upp så måste man först falla. jag älskar henne med hela mitt hjärta och det finns inte på kartan att jag inte skulle finnas där för henne, varken när hon är ledsen eller glad. jag delar allt med henne, tårar & skratt.


hjärtat, kom ihåg att dom som inte finns där när du är ledsen förtjänar dig inte heller när du är som gladast!



mina älsklingar & jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0