lite mobilkvalla åt folket

2011-02-14 / 21:11:32
I inlägget där jag bad er önska inlägg var det någon som bett mig göra ett till inlägg (se det förra här) ''ur min mobil-inlägg''. Jag tänkte därför bjuda på några få bilder från min älskade Sony Ericsson Elm. (Juste, har jag sgat att jag skrotat samsungen för länge sedan?) Sålde den åt en stackars flyckting som inte hade så mycket pengar.
.
I min mobil finns alldeles för mycket bilder och videosar som inte bör ses,
så jag bjuder på lite godingar som iallafall går att visas..

En vanlig dag på skolan kan allt hända. Jag, Lydia och Fanny begav oss mot bänkarna för att ta en liten vilostund då jag får syn på denna orangea skylt och börjar läsa utan att se vad det egentligen står. ''180 kronor kostar denna platå'' Ubrister jag. Allting för skor.


Till vänster ser ni den vita, fina provstickningen som Fanny gjort. Vi skulle göra 24 maskor, och den skulle se ut precis som hon gjort den. Jag däremot, som inte kan någonting lyckas göra hål fulla min och öka den till 48 maskor..... :) är fortfarande inte klar med den. Det här var just efter jul.


En snöig dag förra helgen var jag och Stina på stan. Vi väntade på skjuts i en och en halv timme. Efter ett tag blev vi trötta och drog till hemmakväll. Där tog jag mig en powernap.


Jag och Elin igår. Mina nya slalom brillz. Are they shining or are they SHINING!?


Bild 1 = Jag och stina i hennes pappas säng. Vi gjorde en liten sång i samma veva som denna bild togs den gick såhär: ''hur mår lilla du idag, hur mår lilla du idag, hur mår lilla du idag.... osv''. Evihetssånger for life.
Bild 2 = Jag, Lydia och Fanny skaffade barn när vi skulle äta lunch. Jussi och Justas heter ungarna. Vi tog detta väldigt seriöst och när vi hällde i glasen låtsades vi att dom kräktes. Som ni ser har dom även blöjor på sig!

To be continued.....
Kommentarer
Postat av: E M M A S V Ä R D '

då får du allt smsa mig mer ;)

2011-02-14 @ 22:07:07
URL: http://emmasvard.webblogg.se/
Postat av: Fanny

Vi? Nu ljuger du allt när det var du och Lydia som lekte mamma. Ni fick ju hysterianfall då jag hällde upp lite juice i mitt glas.

2011-02-15 @ 21:19:17
URL: http://[email protected]
Postat av: Elin

Riktigt snygg design!Har du gjort den själv? :)



Har frågestund på min blogg.

Om du harlust så ställ några frågor :))

http://byeliiin.blogg.se/2011/february/fragestund.html#comment



Kram

2011-02-17 @ 18:30:28
URL: http://byeliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0