when you need it, just get it

2011-04-01 / 16:49:32

.
Då var det dags igen, heeeeeeeeelg! Hur magnifikt är inte detta? Love it. Skoldagen har varit väldigt kort, men intensiv. Startade dagen med matteprov... Hur det gick vill jag inte ens gå in på, haha. Jag förstår verkligen inte grejen med matte. Vi 2 klickar inte ihop någonstans alls. Får ont i magen bara jag tänker på alla siffror och äckliga symboler som hånskrattar åt mig där dom ligger så oskyldigt i matteboken.
.
Eftersom att jag har lite bloggtorka drar vi en liten dagens!
.
Dagens +
Det är helg. Fantatiskt.
Att jag ska till Lenoz ikväll och sover förmodligen där.
Att mamma har gjort jättegod middag.
Alla fina människor i skolan.
.
Dagens -
Jag har tappat bort 150 kr, åh.....
Att jag failade totalt på matteprovet.
Det har snöat...? Wtf!
Att jag har jätteont i halsen.
Att..... det är vinter igen typ?
Kommentarer
Postat av: Anonym

redigerar du huden på dina bilder?:$

2011-04-01 @ 17:56:07
Postat av: sofiapoulsen

vad fin bild på dig, hur söt som helst ju :o

och matten går nog bra, ska du se ;)

2011-04-01 @ 19:04:20
URL: http://spoulsen.blogg.se/
Postat av: my elfstrand

Fina du! :)

2011-04-02 @ 14:06:53
URL: http://elfstrands.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0