the sun is shining and so am I

2011-04-24 / 17:28:23



2 bilder på mig och lillasyster för någon dag sedan

Hello there blogreadeeeez! Dagen har bestått av mys ute i solen med Elin och lite grillat till middag.
Klagar inte någonstans. Det ända dåliga nu är att jag bara har 1 lovdag kvar, sen börjar allvaret igen, men kan fortfarande inte klaga överdrivet mycket då det snart är sommar och sommarlov. Aaah. Kan knappt vänta på alla mysiga kvällar och varma dagar då man bara kan vara ute och grilla sin lilla oskyldiga kropp. När jag ändå skriver något i min lilla ruttna blogg kan jag passa på att säga att den här dagen inte är vilken som helst, utan nu har jag varit tillsammans med världens bästa i 2 månader, älskar dig! Helt sjukt vad tiden går fort när man har roligt! Nu ska jag ta och gitta mot soffan där jag ska slänga mig någon timme, sen blir det skråm. Har inte varit där på några veckor, så det ska bli kul att se hur kattungarna ser ut nu. Dom är säkert dundersöta. Take care all of you så hörs vi lite senare. Puzzzz

Kommentarer
Postat av: Michaela | Vägen till uska, bloggdesign, foto & vardagsliv

gu va lik ni är ;o

2011-04-29 @ 09:28:42
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Vera

Ni är så himla lika! :O sjukt

2011-05-04 @ 20:38:42
URL: http://verastudio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0