lovin

2010-09-20 / 21:33:46
min vackra lillasyster.. hennes blogg finneru här

Tänkte att vi kör med en till bild på min fina lillasyster som jag verkligen totaldissade i förra inlägget, haha! Idag är det som sagt måndag, och jag har varit hemma.. Denna förbaskade förkylning ger sig inte så lätt verkar det som! Jag har iallafall sett TV, svarat på kommentarer, sovit, ätit machmallows, hostat, nyst, pratat i telefonen och ätit en korv med bröd, som var misslyckad.. gaaanska chill dag endå! Imorgon på skolan ska vi på utställning på dagen, äta lunch, och sedan efter lunchen ska vi på besök på ungdomsmottagningen.. haha! Det blir en ganska intressant men lugn dag tror jag, utan idrott och skit, så jag ska dit!

Jag ska svara på mer kommentarer imorgon btw, nu tänker jag gå och knarka lite halstabbleter + äta äppel fluff kaka + ringa någon socialo = sängen efter det!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0