sunday

2010-10-03 / 13:30:37

Idag är det söndag. Deppar dagen. Man vet att det lilla som är kvar av helgen är några timmar, och att man har en hel skolvecka framför sig. Det är hemskt. Istället för att försöka hitta på något på söndagarna och göra något bra av den sista lediga dagen innan skolan, så sitter jag alltid inne och tycker synd om mig själv, haha. Klockan är snart 2, och jag har just ätit frukost. Pyjamasen är på, och mitt hår ser ut som ett fågelbo. Och gissa vad? Jag tänker inte ta tag i det. Det är ju söndag.
Kommentarer
Postat av: grottis

aa de är skönt o chilla på söndagar :)

och tänk inte på måndag som tråkig utan tänk på att det är första dagen på resten av ditt liv ;)

2010-10-03 @ 17:09:25
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/
Postat av: klara

Precis så brukar det vara för mej också på Söndagar!

2010-10-03 @ 20:51:19
URL: http://tavi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0