söndagsångest

2010-10-10 / 21:26:07
hahah.. ni skulle bara se min grimage på denna bilden bakom det cencuerade

Hola que tal amigos! Här sitter jag och tuggar tuggummi, vrålar högt till spotify, gör en skriftlig engelsk-uppgift, och bekymrar mig över mitt överdrivet stökiga rum (ni vill inte ens se!) Samtidigt som allt detta händer så har jag även världens tyngsta söndagsångest.. Alltså åh. Jag hatar verkligen när man har haft en underbar helg, och sen sitter man där på söndagskvällen och vet att det är 1 veckas skola som gäller innan man får helg igen.. Men det är väll bara att tänka positivt antar jag! Nu ska jag ta och skypa med lite vänner och snart sova så jag får mig upp i morgon bitti. Föresten så har jag typ feber nu, och är dunderförkyld.... IGEN!! Jag blev nyss frisk från den senaste förkylningen. Men ännu en gång är det väll bara att tänka positivt och äta godis så blir det bra.. Haha.

Adda mig på skype föresten: lisamarklund

Kommentarer
Postat av: frida

fin blogg!

2010-10-11 @ 00:25:13
URL: http://ffridak.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Usch, Har oxå söndags ångest!

2010-10-11 @ 08:26:01
URL: http://happyfriends.webblogg.se/
Postat av: Anonym

japp de är tur de finns vardagar så man får vila upp sej efter helgen :S skoja ;)

2010-10-11 @ 08:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0