morning

2010-10-16 / 11:18:34

Alltså varje gång jag kommer utanför dörren får jag en chock. Tänk att det har snöat! Iofs var det faktiskt nästan 3 dagar sen (?) nu men endå, det känns helt overkligt.... och inte på ett bra sätt. Jag saknar redan sommaren, och känner bara fy, usch och blä för snön.. men men, inget att göra åt! Igårkväll spenderade jag som sagt min tid hemma hos Johanna med Pillur och lydia. Vi hade det sjukt mysigt och skrattade sönder heeeela kvällen lång. Jag har massor med bilder men orkar inte ladda upp det nu.
.
Nu ska jag äta frukost sen ska jag fara till skråm. Där väntar David och stina som jag ska tillbringa tiden med tonight. Great! Det kan inte bli annat än bra. Ni får ha en riktigt bra lördag nu allihopa.
Kommentarer
Postat av: starsinmymind - miranda ^^

Gud vad fin din blogg är! särskilt din header! ^^

LOVE IT! ♥ hur mår du idag?

2010-10-16 @ 18:16:33
URL: http://starsinmyminds.blogg.se/
Postat av: DELLA

SV:

Verkligen inte mycket :)

2010-10-16 @ 22:03:05
URL: http://dellas.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja håller med ej fullständigt, fy, usch och blä för snö :p

pussar&kramar

2010-10-17 @ 02:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0