TODAY, IT'S ANOTHER DAY

2010-11-09 / 20:24:51
Just nu är saker och ting inte på topp.
Men jag klarar det endå, för jag har VÄRLDENS bästa familj, släkt och vänner. Så det så. Tur det, jag vet inte vad jag vore utan er allihopa. Ni får mig alltid att må bra, och finns alltid där för mig. Tack!
.
Igår var det ingen bra dag, jag grät typ sammanlagt 7 timmar av 100 olika anledningar. Det började på morgonen, då jag grät av noll anledningar. Sen i skolan blev det bara för mycket, så då grät jag igen, men bet ihop och skuttade iväg på lektion efter psykiska samtal av världens bästa kompis, Johanna. Sen på kvällen, grät jag när jag kom hem. Efter maten, och när jag skulle sova. Jag tyckte så himla synd om mig själv, och så fort jag slutade gråta så grät jag mer. Haha! Imorse vaknade jag, av att mina ögon var som korvar, det var så fult.. så då grät jag lite till ;) Haha.
.
Alltså, en fråga, är jag sjuk i huvudet eller vad? - Ja, det är jag!
Egentligen har jag ingen speciell anledning, men vafan.. skitdag igår, TODAY IT'S ANOTHER DAY.

Haha... herregud, ser ni!?!? jag är helt överkänslig.
Men förlåt, jag har lite humör svängningar känner jag! :D
Kommentarer
Postat av: grottis

du har nog fullt med hormoner i kroppen så de bara spritter om de. ja skulle gissa att din kropp tar fart och börjar växa så de bara knakar om de sista rycket tills du blir en 16år så där.

puss&kram

2010-11-10 @ 13:48:02
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/
Postat av: my elfstrand

usch, man har sina perioder, hoppas det blir bättre väldigt snart! <3

2010-11-10 @ 22:09:12
URL: http://elfstrands.webblogg.se/
Postat av: Ida

Hej, hoppas allting löser sig med det där:]<3



Har en liten fråga, vilken "textstil" har du på din blogg där du skriver inläggen? :D

2010-11-11 @ 18:20:27
URL: http://idaidaz.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Kikar in och önskar dig en toppendag :D

2010-11-12 @ 10:50:11
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0