the famous ''blogglista''

2010-11-12 / 21:36:43
Jag följer med strömmen och kör också med den såkallade nya blogglistan.

Hur länge har du bloggat?
Jag har bloggat i ungefär 3-4 år, fast på olika bloggar. Denna blogg har jag haft ungefär 2-3 år. Haha, tänk vad tiden går fort..

Hur såg din bild av bloggare ut innan du började blogga?
Det var bara blondinbella som var stor när jag började. Enligt mig alltså, jag hade ingen aning om vem kissie var eller dessie, paow osv. Dem hade inte riktigt slagit igenom då. Så jag såg väll bara hurtiga bella med class field kläder som åt chocklad hela tiden och läste böcker.. haha, det lät lite taskigt men menar inte så, bella är jätte gullig!

Vad tror du dina vänner tycker om din blogg?
Jag vet inte, dem flesta läser den.. Och jag läser deras bloggar. Kul att hålla koll på varandra ;)

Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg?
Ja, det funkar perfecto. Jag skriver absolut inte ut någonting privat egentligen, som inte jag vill att andra ska veta. Det kan vara ett undantag om det är något ni är inblandade i osv.

Har du någongång blivit skadad/sårad av någon kommentar du fått?
Ja, ibland när självförtroendet ligger på havsbotten och chillar med räkorna kan jag verkligen ta åt mig. Fast inte på det sättet. Man lär sig att inte bry sig, och sedan får jag knappt några negativa kommentarer så det är skönt. Men när dem uppstår kan man slå sig i pannan och undra vad det är för människor som njuter av att sitta och trycka ner andra.. det är ju verkligen....roande?

Tror du att du bloggar om 5år?
Nej. Jag tror inte det, och vet inte om jag vill det heller. Allting har sitt slut!


vi föralltid! och självklart lever våran ''flirt-puss-pose'' alltid med oss
Kommentarer
Postat av: my elfstrand

bra att du lärt dig att inte ta åt dig av negativa! så omoget med dom som skriver bara -.-

2010-11-12 @ 22:10:28
URL: http://elfstrands.webblogg.se/
Postat av: MIRANDASCLOSET ^^

Hej! ^^ hur ska du gratta din pappa imorgon?

Du har väl inte glömt att det är fars dag?

Ska ni ut och äta? ut och bowla? shoppa? :)

2010-11-13 @ 13:12:14
URL: http://mirandascloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0