Our times ..

2010-11-23 / 20:43:49
.
Johanna berättar en viktig sak och går igenom hur mycket torsdagen kommer att suga ''Åh.. alltså Lisa, seriöst. Först värsta plugg dagen och sen har jag träning och det blir ju kul.... bla bla bla''
Jag: Ja, men johanna?
Johanna: Ja..?
Jag: Det var nyss spott på mitt tangentbord!
.
.. Ännu en gång så babblade Johanna på i micken, jag (som annars brukar bomba henne med minst 34874 meningar per dag) satt tyst och skrev på facebook. Helt plöstligt mitt i en mening fick johanna något fel och ba ''Nä, åh, jag orkar inte prata jag känner som att jag har feber''... sen gick hon och kom tillbaka efter en stund.
.
Jag: Johanna, jag ska säga en jätte fin sak till dig nu, kan du gissa vad det är?
(johanna gissar, på en sak jag oftast brukar säga till henne)
Johanna: Att du älskar mig?
Jag: Aw.. nej. Jag tänkte säga att du är så jävla kort.
Johanna: .... (tystnad 10 sek) Du är också kort...
.
Johanna: Åh, Lisa! Jag älskar dig ända till månen och tillbaka 10000 gånger (okej.. jag la till några extra nollor)
Jag: Aw.. tack!!! Jag älskar dig ända till kylskåpet och tillbaka. Brb, ska gå och ÄTA.
.
Jag: Johanna! ... Johanna!? ... JOHANNA!!?!?!? Jag spottade just på min mick!!!!!! SVARA!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0