My room.. onödig lista

2010-11-17 / 18:48:41
Vad är din favoritpryl i ditt rum?
Helt klart min säng. För den är så skön att bara slänga sig i och landa säkert på mitt dun-täcke och mina fluffiga kuddar med ett oboy glas (se upp för flygande oboy??)

Vilken färg har du på väggarna i ditt rum?
Jag har en helsvart vägg. Och resten av väggarna är vita.
.
Vad gör du oftast i ditt rum?
Lyssnar på musik, sover, smsar, pratar i telefon, gråter, skrattar, ser TV, fixar mig och dansar vilt som en liten höna.
.
Vad har du för färger i ditt rum?
Svart, vit och lite silver detaljer. Typ ljusstakar osv.
.
Nämn en onödig pryl i ditt rum?
Hmm.. en onödig pryl i mitt rum? .. Då måste jag nog säga mitt skrivbord. Svart och hemsk IKEA sak. Usch.
.
Gillar du ditt rum?
Mja, det är helt OK, men skulle vilja ha ett större rum..
.
''Visste du att''.... om mitt rum?
Att nästan alla mina saker, tom småsaker är från IKEA. And yes, I am a IKEA fan.
Kommentarer
Postat av: my elfstrand

Haha ÄLSKA ikea, kan gå runt där i timmar och är bland det bästa jag vet! :D

2010-11-17 @ 21:52:24
URL: http://elfstrands.webblogg.se/
Postat av: Emma ♥ (och Jenni)

uuh, lååter som om du har skiit snyggt rum! :D

Ska själv göra gråa vägger nu till jul, men hade först tänkt svart ;)

2010-11-18 @ 21:11:22
URL: http://emma.jenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0