lista

2010-11-05 / 19:59:22
HUR
Svarar du i telefonen: hallå?
Gör du när du är kär i fel person: vene..
Tycker du om gul-bil-leken: awesome
Mycket pengar har du i plånboken just nu: 0 kr! INTE bra.
Mycket är klockan: 19:49
Många kontakter har du på msn: 439 st
Fick du detta test: syrran
Spenderar du en regnig dag bäst: ligga i sängen och lyssna på musik och äta godis + see How I met your mother elr scrubs.. haha
.
VEM
Pratar du med på msn just nu?: ingen, är inte online
Ringde dig senast?: daviddddd
Pussade dig senast?: johannaa elr mamma
Hade du sex med senast?: sean banan.. antagligen? haha skoja
Vill du kasta en sten i huvudet på? kastar hellre lösgodisssssss
Saknar du mest just nu?: ....
Är din bästa vän av motsatta kön?: david larsson
Ska du träffa imorgon?: ska till luleå
Umgicks du med senast?: david&stina och 
Sov du med senast?: mami och syrran, och före det var d johanna

HAR DU
Cyklat utan händerna: mm
Gråtit en hel natt: ja..
Druckit så du spytt: dricker inte
Åkt vattenskidor: nää
Åkt rullstol: haha aa på skoj bara
Gjort en bakåtkullerbytta: typ för 4394 år sen, kan inte längre.. hahah
Köpt lösgodis för över 50 kr: yep
Haft träningsvärk: OJA
Önskat att du var det andra könet: neej
Velat vara ett djur: haha.. nej?
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: JAAAA fast nej
Tyckt Harry Potter är bra: hahah när jag var litet
Hatat choklad: när man ätit för mkt
.
VEM
Är i rummet med dig? ingen
Fick du senast sms av? linus
Tänker du på nu? en grej
Pratade du senast i telefon med? david
Hus var du senast i? mitt eget, före det vare stinas
Sa du senast “jag älskar dej” till? johanna tror jag
Önskar du var med dig nu? .....
Är din favoritsläkting? hahah va
I din skola går dig mest på nerverna? nils, hahahah
.
VAR
Går du i skolan? sörb
Är din telefon? i mitt rum
Är din mamma? i köket
Sover du? i min beeed
Handlar du mest? stuffz
Fick du tag i tröjan du har på dig? GT
Åkte du senast bil? skråm
I ditt rum är du? är i syrrans rum
.
VAD
Åt du senast? middag
Drack du senast? mjölk
Är det för färg på dina byxor? svarta
Är den närmaste saken som är blå? penna
Gillar du mest med skolan? håltimmar, hehe
Har du på fötterna? tjocksockar
Är din favoritfärg? vit & mörklila
Film såg du senast? veene, nån random film i skråm

HAR DU
Hånglat i mer än 3 minuter? hahaaaaa
Sovit i en annan säng? men ja
Hånglat på en bio? fast ne
Hånglat i skogen? mmhmmm... yeaahhh
Kört över hastighetsgränsen? jag kör inte bil..
Målat om ditt rum? aaop
Dansat framför en spegel? hahah ja
Fått hicka? aa
Dumpat någon? jaaa
Stulit pengar från en kompis? haha nej
Hoppat i en bil med folk du just träffat? nej
Varit i slagsmål? yez, me and sis.. farligt 
Smugit ut ur ditt hus? haha ja
Haft känslor för någon som inte känt detsamma? veene
Hånglat med en främling? haha nej
Någon du älskar eller saknar någon nu? Ja.
Kommentarer
Postat av: En bögs liv

Hej! :) Allt bra?

2010-11-06 @ 03:10:51
URL: http://morgans.nu
Postat av: F I D E L I - my life is photography ♥

har en liten tävling på min blogg nu. :)

kika gärna in och kolla om du är intresserad, annars ber jag så hemskt mycket om ur säkt!

2010-11-06 @ 19:05:19
URL: http://fidelisfoto.blogg.se/
Postat av: malin

Hej, är med i en tävlig om att bli höstens blogg och är en av 5 finalister :) skulle bli jätte glad om du vill rösta på mig på den hära sidan :D



http://truejenny.blogg.se/2010/november/hostens-blogg-finalisterna.html#comment



Du blir såklart länkad i min blogg som tack när tävlingen är avslutad :)

kram

2010-11-07 @ 18:25:38
URL: http://mallansundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0