lisa då - nu

2010-11-14 / 11:59:15
Jag satt och kollade igenom bilder på mig från förra året den här tiden på året. När den första snön lagt sig, och när det var november. Då hittade jag en bild på mig hur jag såg ut en dag, med lockigt hår. Och sedan tog jag en annan bild på mig med lockigt hår, tagen igår. Nu ska ni få se skillnaden på mig från ett år tillbaka!

Jag säger bara TUR att man förändras ;)


Här var jag 13 år gammal, och denna bilden är tagen i november 2009. Jag säger bara FY FASEN vilka ögonbryn jag hade där, sönder plockade på Make Up store.. Kolla min typ perfekt lena hy, btw. Det såg heller inte ut som om jag riktigt fattat hur man gjorde lockar med plattången ..

Här är jag igår, 14, snart 15 år gammal. Som ni ser är det ganska stor skillnad. Jag ser mycket äldre ut på den här bilden. Jag tycker skillnaden sitter i hela ansiktet. Jag ser bara mycket äldre ut här än på den förra bilden. På den förra såg jag mycket yngre och busigare ut. Och på tal om mina ögonbryn så har jag sparat ut dem ungefär ett år, och nu ska jag snart noppa till formen lite som ni ser på bilden att det skulle behövas.
Kommentarer
Postat av: Julia

Kan inte du lägga ut en bild på dej från typ midjan och upp, vill se hur ditt naturliga hår ser ut! :D

2010-11-14 @ 17:15:19
Postat av: Anonym

Oj vilken skillnad!



Öps Öps, det är ett taaaaag kvar tills du är 15 ;-)

Jag börjar känna mig liten fast det bara skiljer 1 år mellan oss haha ;D

2010-11-14 @ 18:05:15
URL: http://fotograbben.se
Postat av: grottis

ja tycker du är skitsöt gumman en riktig killmagnet ;) men de busiga tror ja inte går ur än på nåra år ;)

pussar <3

2010-11-15 @ 09:11:21
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0