i-landsproblem... (lyx problem?)

2010-11-01 / 20:07:49
Haha, jag förstår inte ens att jag skriver det här men GAHH!!!
Jag blir galen. Jag vill inte ha lov (!?) Jag blir seriöst psykad i huvudet och det har bara gått en dag av lovdagarna.

Hela denna tråkiga måndag har jag suttit vid datorn. Och TV:n. Jag har velat blogga och fota och uppdatera bloggen med roliga inlägg och redigera några bilder, fixa collage och gud vet vad.. men det har inte funnits något att fota, för det första. Sen är allt bara tråkigt idag! Det är inte rättvist när jag har världens isperation!!!
.
Som sagt, det är skitskönt med lov, och jag älskar att ha det. Men.
Nu är det såhär att exakt alla, okej.. inte alla men nästan alla är bortresta nu som jag vill umgås med, och göra något med. T.ex så är Lydia i sthlm, david i Umeå, Johanna i sorsele.. osv. Ni ser ju? Jag är kvarlämnad här som en överbliven sop påse, haha..
.
Som ett ljus i det mörka, så var det bestämt att jag skulle fara till Luleå och shoppa imorgon. Jag, mamma och syrran. Men nu verkar inte det heller bli av, just imorgon, så får väll ha en till ''jag-lider-döda-mig-dag'' imorgon också.. Haha. Men ska faktiskt försöka hitta på någonting imorgon, bara nått litet. Vad som helst!
.
Jag förstår itne hur jag stog ut att vara hemma ett halvår utan att göra något kul när jag var ''sjuk'' förut... ett fucking halvår av mitt 14 och ett halvt år missade jag typ?! Hur stod jag ut egentligen???
Kommentarer
Postat av: SOFIA,

vad menar du när du säger "när jag var sjuk förut"? :)

2010-11-01 @ 22:03:57
URL: http://loftmynd.blogg.se/
Postat av: grottis

Men lilla älskling det är November! allting brukar vara tråk då ;)

pussar&kramar

2010-11-02 @ 11:55:34
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/
Postat av: T Y P J U L I A

Jag förstår precis hur du känner dig D: har det problemet varje lov!

2010-11-07 @ 20:57:39
URL: http://typjulias.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0