H&D

2010-11-16 / 22:23:14

• Varm chocklad med grädde.... mums! Hur gott är inte med en varm kopp chocklad och lite grädde på det? Otroligt gott. Det är helt perfekt till det kalla vädret som tyvärr ''tagit över!!!!!!!'' vårat fina land.
• Korta skoldagar. Är det inte helt fantastiskt skönt att komma till skolan och känna att man slutar tidigt? Man gör sitt och går hem innan det börjat mörkna. Det gillar vi?!
• Värme kuddar. Jag tycker varenda kotte vore äga en värmekudde. Den är perfekt när man har ont i magen, nacken eller någon annan kroppsdel. Den är dessutom världens mysigaste att ha under täcket när man ska sova. Säg hejdå till att frysa när du ska somna om du nu gör det.. (hahaha, lät som en säng reklam??)



• Elektriskt hår. Jag säger bara suck. Nu på vintern för jag verkligen jätte enkelt elektriskt hår. Otroligt jobbigt. Sen finns det knappt någon produkt som hjälper håret att hålla kvar balansen.. Eller, gör det?? Tipsa moi!!!!!!
• Att vakna på morgonen när det är skola. Usch, blä, fy, äckligt, hemskt, INTE KUL. What more can i say?
Kommentarer
Postat av: my elfstrand

rktigt bra hissar & dissar, känner precis som dig på den fronten haha! :D

2010-11-17 @ 20:49:21
URL: http://elfstrands.webblogg.se/
Postat av: ida

hade också jätte elektriskt hår förut, kunde knappt ha de utsläppt förra vintern.. men sen började jag med att bara ha schampot i hårbotten och från öronen och ner balsam och nu är det mycket bättre!

så ett litet tips från mig! (:

2010-11-21 @ 00:04:24
Postat av: J O N N A

Bedhead After Party är bra :)

2010-11-21 @ 09:07:58
URL: http://jonnaejag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0