++++

2010-11-30 / 16:05:20
I s n ' t    t h i s   2 - d i e  -f o r ?

Dessa snyggingar har jag under några veckor hållit sylvassa ögon på i Nellys lager så att dom inte ska ta slut. Hur snygga är dom inte? Dem finns både med dragkedja fram och på sidan, så det är bara att välja vad man själv gillar mer. Jag tror jag gillar den där back mer. Egentligen har jag hittat ett par andra kilklackar i stan, men dom är ruggigt dyra så dom är väll bara att glömma.. Då hittade jag dessa snöggingar, och nu känns det som att jag vill slå till.... Men samtidigt vet jag inte. Vi får vänta och se..
Kommentarer
Postat av: my elfstrand

Alltså ååå så jävla fina! Nu vill man bara inte bo i äckliga kalla snöiga sverige! haha ;)

2010-11-30 @ 19:45:35
URL: http://elfstrands.webblogg.se/
Postat av: Liza

Super snygga skor ;) Haha jag har såna. fast jag köpte mina på scorett (a)

2010-12-02 @ 06:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0