Diss x 2

2010-11-30 / 20:24:57
GAAAH jag blir galen!!!! Förut så stängdes min dator av hela tiden när den blev för varm och fläkten lät som en jävla damsugare. Vilket den gör fortfarande. Den låter så sjukt högt och jag har testat med allt för att få den att inte låta så mycket. Jag damsugade ur datorn när jag hade ''stänga-av-sig-problemet'' och då blev den mycket bättre. Men nu känner jag att den fått in något virus och att det är för mycket dam för den jävla maskinen vill inte samarbeta! Tur säger jag, att jag har mammas laptops. Fast jag bloggar aldrig på dem egentligen.. Dem är så upptagna av min lökiga lilla syster som nördar skype med sina vänner...


Är det försten någon annan än jag som håller på att bli galen på facebooks nya ''chatt-ljud''?!? HUR idiotiskt är det inte att sätta in ett sånt här ljud. Den lilla tonen är sjukt irriterande, och jag vet ingen inställnings om gör att man kan få bort den? Det är irriterande x 100 när man sitter och spelar musik på hög volym, för då är ju klickljudet högre också.... då kommer den lilla tonen och förstör allting! SKÄMS facebook säger jag bara!!
.
Nu ska jag ta och gå ner och ha lite ''mini-spa''.... sedan blir det att smaka på mammas bakverk som hon så flitigt sysslar på med där nere! Efter lite TV så blir det sängen! Sov gotti!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0