Detta visste ni inte om mig..?

2010-11-03 / 23:01:05
- Jag ÄLSKAR att proppa i mig massor med onyttiga saker, men att jag har magkatarr. Så jag kan få världens hemskaste mage, och det kan göra hur ont som helst. Så oftast är jag väldigt försiktig att äta för mycket onyttig-heter, och jag känner på mig när jag ska börja få ont. Jag har testat att diskutera detta problem med min mage.. men det har hittills inte gett några större resultat.. hehe..
.
- Jag är 100 procent långt i från att vara blyg. Jag gör vad som helst, och jag är ABSOLUT inte rädd att göra bort mig.. fråga mina polerz!
.
- Jag stressar alltid, och oroar mig alltid för saker helt i onödan. Ganska jobbigt men sant, haha.
.
- Jag kan göra saker utan att tänka till före jag gör det. Till exempel som när jag färgade mitt hår brunt. Jag fick plötsligt för mig att ''guuud, jag måste ju bli skitsnygg i brunt hår.. let's testa det!!'' Fast.. nej, jag hade självklart fel och det slutade med att jag gick runt och såg ut som en regnbåge ett halvår.. Och detta var bara ett exempel.
.
- Ord/meningar som jag ofta säger, alltså flera gånger per dag är: MARABOU, ''men skitsamma (i en glad toning då.. haha)'', ''herregud!'' ''asså omg...! (haha pinsamt att jag säger så!), ''awesome'', ''tuttifrutti... ey' don't lie'' (hehe.. wtf?) ''hahahah så jävla kul!!!!'' ''absolutley beybey!''

- Jag skrattar åt typ allting, även om det inte är roligt..
.
- Jag älskar när folk kliar mig på armen... Stackars alla mina små offer som måste göra detta.. Det är ju sorgligt.
.
- JAG VILL FOTA NÅGONTING... men det finns inget att fota..? Jag vill göra inlägg, be creativ!!
.
bästelibästisfestislestis och jagelitagelijag
Kommentarer
Postat av: grottis

söt näsa ;) ja har också magkatarr så ja vet precis hur du lider :( man vill ju äta lite onyttiga godsaker som alla andra ibland, men sen får man lida för de :p

puss&kram

2010-11-04 @ 11:55:51
URL: http://grottmanniskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0