beacuse I'm bored?

2010-11-30 / 09:42:57
vad gjorde du kl 8 i morse: Satt nere i köket och stirrade tomt på min filtalrik.
vad gjorde du för 15 minuter sedan: Satt vid datorn.
det sista du sa högt: ''Men jaaa... hejdå!''
vad har du druckit idag: Juice.
vad var det senaste du åt: Filtalrik med blåbär, momsi!
vad var det senaste du köpte: 3 stycken ringar!
vad är det för färg på din ytterdörr: White
vad är det för väder hos dig just nu: 14 minus och ISKALLT!
tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nä, eller jag vet inte.
drömmer du mycket: Mm, det gör jag väll.
mardrömmar: Inte så ofta. Oftast bara helt sjuka mardrömmar om typ monster..
vilket ämne är roligast i skolan: musik, idrott, engelska!
favoritlåt just nu: man down - rihanna.... grymt!
vad ser du om du tittar åt höger: Min dörr.
vad gör dig glad just nu: Att det snart är jullov! 
vad ska du göra härnäst: Gå och lägga mig i soffan och sova bort hela dagen.
höger- eller vänsterhänt: Höger!
humör just nu: Trött, ledsen, förväntansfull, uttråkad och ful.
favoritgodis: Trocaderoflaskor och choklad!
klädsel just nu: Svarta ''dans-byxor'' och ett linne. Morgon outfit, dah?
hur många kuddar sover du med:
3!
spelar du nåt instrument: Nope. Lite gitarr.. fast hur det går kan vi ju diskutera?
morgon- eller nattmänniska: Helt klart natt!
vilka är viktigast för dig: Familjen, släckten och mina vänner!
bio eller promenad: Bio. Promenader är lönlösa. Det finns kakor.
stjärntecken: Oxe.
vad vill du jobba som: Som i sims.. slöfock!
stökigt eller välstädat? Väldstädat.. blir galen när det är stökigt.
antal timmar sömn inatt? Kanske 7-8?
sov du ensam? Yes box.
vem sov hos dig senast? Johannuz!
vad ser du fram emot? Julen och ledighet!
vad vill du ha just nu? Ett liv. Lov. En kram. En säng. En tallrik med kina mat.
vad längtar du mest efter? Men guuuuuuud, är det svårt??? - LOV!
vilken buss åker du oftast? 13 elr 3.
vilken årstid är det nu? FUCKING winter.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0