Know me better

2010-03-18 / 12:55:26
Fyller i denna listan, nu får ni lära känna mig lite bättre :D

Hur svarar du i hemtelefonen? Hej det är Lisa?
Hur svarar du i mobiltelefonen? Hallå?
Ringer det mycket till dig? Nae, sådär!
Ringer du mycket? Njae, sådär!
Vem ringde du senast? Johanna :) Eller så ringde hon mig?
Hur mycket pengar har du? 0,0000 kronor, haha!           

Antal timmar sömn inatt? ca. 7? Somnade vid 22.15, vaknade vid 8! Orkar inte räkna, haha!
Sov du ensam? Yesbox, det gjorde jag.
Vem sov du hos senast? Mig själv!
Vem sov hos dig senast? Stina!
Vem vet mest om dig? Mamma, helt klart!
Vad ser du fram emot? Helgen! :)
Vad vill du ha just nu? Pengar, i need it!
Vem längtar du mest efter? Sommar, kom igen, bort med snön!
Vem vill du helst slippa? 1 pers

Vem vill du sova bredvid inatt? Min kudde :)
Vilken årstid är det nu? Vinter, nordpoolen hejhej...
Anser du dig själv snygg? ibland
Har du varit kär? Vet inte, faktiskt.
Är du kär nu? nej tyvärr.
Är du en bra partner? Riktgt bra :) Hah!
Har någon varit otrogen mot dig? Ne-erå
Har någon varit otrogen mot någon, med dig? Nej!
Har du varit otrogen? Men shiiiet är du otrogen eller, hahahahah?

Är du polare med grannarna? Yes!
Har du varit utomlands? räknas findland? :) Hahah!
Var är dina syskon just nu? I skolan!
Vilken tid gick du upp imorse? 8.00 typ
Vad gjorde du kl 2 inatt? sussade

Vad ska du göra efter det här? Se TV!
Beskriv dej själv med ett ord: Positiv
Varför valde du det ordet? För att jag är positiv, hah?
Vad hade du på dej idag? Myskläder :)                                                                                         Snyggaste killen? Ryan Sheckler utan tvekan!
Vad skulle du välja om du skulle behöva göra det varje dag det närmsta året? Sjunga, fast det gör jag redan, hahah! :)

Vilken artist har du tyckt om mest i hela ditt liv? britney spears och amy diamond, hahahah!
Favoritfärgen i sommar? Vit & plommonlila!
Vad är det värsta någon har gjort, eller sagt till dej idag? Idag? Vet inte.
När tycker du att man blir en tant/gubbe? 80 +! :)
Favoritmärke? Donno!
Är du trött nu? yes, sant
Vilken färg skulle du absolut inte vilja färga ditt hår till? Grönt, bläääää!
Vad har du för mobil? Samsung touch

Var den dyr? 2000 när jag köpte den, extra pris nu, nu kostar dem 1400 så nae :)
Vad hette dagiset du gick på? Dedu!
Känner du några nu som gick på samma dagis som du? Ja, nån sådär.
Vill du att den här listan ska ta slut nu? Hade inte varit fel!
Om du svarade ja på den frågan har du tur, för nu är den slut!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0