sommarlov!

2010-06-20 / 18:37:37
Lägg märke till mitt fantastiskt glamorösa ansiktsuttryck på denna bilden! Haha.. men vi föll omkull 1 sec efter att detta foto togs, vilket var i Torsdags, då vi fick sommarlov! :)

Nu är jag tillbaka här i bloggen. Många undrar säkert vad som hänt, då jag varit borta ca. 2-3 månader! Jag har ingen lust alls att förklara det här på bloggen då det isånafall bara skulle bli en massa hat-ord och kränkningar mot en speciell sida som krashade min blogg.. nu skiter vi i det, och blickar framåt.
Jag tappade föresten 50 prenumeranter under denna krash.. och hoppas att ni kommer tillbaka nu när jag är här. Och en hel del läsare såklart också! Väldigt trist men det förstår jag.
Börja följa på min blogg igen i sidomenyn! Nu blickar vi framåt och kör! Se upp på vägarna, Lisa är tillbaka!

update: Jippie.. nu när jag började igen försvann headern.... Asså jag orkar inte!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0