Slalom, slalom, slalom

2010-01-16 / 17:13:55


(Visst blev detta kollaget otroligt vintrigt och frächt? Jag får suget att bara slänga mig i en snö dirva när jag kollar på bilderna, och bara borra ner mig i snön och känna vinterdoften...Ah.. haha)
 
Har varit 100% upptagen med att slira runt i slalombacken idag. Därav den otroligt sega uppdateringen. Men eftersom att jag är så sjukt snäll så får ni er ett snabbt litet kollage med lite bilder från dagen! Snällt va? :)

Det dåliga med att åka slalom är ju att man går som en anka efteråt..... Ni som åker slalom, vet ju att man har lite böjda knän och att man stödjer smalbenen lite mot pjäxorna? Och när man sedan kliver ut pjäxorna så går man som en anka! Det är sjukt frustrerande och det går verkligen inte bort för mig! Haha!

Nae, känner att detta inlägget blev en aning mummligt.....
Nu vankas det tacos på matbordet, sen hugger jag in godisskålen framför robinson.......:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0