självporträtt

2010-12-14 / 18:09:07
Känslan i den här bilder ska vara så att det är som ett genomsknligt lager på den.
Jag tycker bilderna blir så häftiga om man gör så.

Åh vad jag känner mig sugen på att ta självportätts bilder. Eller bara att fota människor över huvud taget. Det är faktiskt något jag inte testat på sådär ''seriöst'' men som jag verkligen skulle vilja! Egentligen skulle jag bara kunna säga det kortfattat: Jag vill fota. Fota allting. Från miljöer, till prylar, till studio bilder, till mat, till bröllop, till produkt bilder, självporträtt/människor och ja gud vet vad... Måste se till att gå ut imorgon tror jag och försöka fixa lite nytt material till bloggen min, som förövrigt ligger lite åt koma hållet.
.
Jag har dom senaste veckorna verkligen gnagt på vad jag ska önska mig i julklapp.
Självklart står det stilla i huvudet och jag har inte en blekaste aning om vad jag vill ha förutom pengar, en conceraler och en självutlösare. That's it lixom. Jag vill ha hur mycket pengar som helst eftersom att jag ska köpa en mobil på mellan-dags-rean till ett kanon pris, har jag tänkt... :) Jag är så sjukt less på min äckliga, billiga lilla äckel samSUG som jag snart lidit med ett år.... den ska torteras, och jag ska ha en ny!!!


Kommentarer
Postat av: Josse ♥

Haha, vet precis vad du menar med mobilen. Själv har jag en tegelsten, även kallad nokia n73 som tyvärr är den bästa mobil jag haft eftersom att den har klarat sig i 5 år och en hel vinter i en snöhög ^^

2010-12-15 @ 15:30:47
URL: http://jossesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0