facebooks katastrofer under 2010

2010-12-13 / 18:21:00

Alla som känner mig vet att facebook är mitt liv. Det är verkligen så! Jah kan inte minnas en ända dag då jag inte har varit inne på facebook sedan jag skaffade det för typ 1 år sen. Jag är online hur ofta som helst och är helt beroende av att bara vara inne där... Facebook är som sagt, mitt liv.
.
Här om veckan gick jag in på min lilla favoritsida. Då upptäcker jag att en av världens hemskaste saker hade inträffat! Värre än världskrigen och revolutionerna (som jag för övrigt är duktig på nu tack vare SO:n, så jag vet vad jag snackar om.. hehe)! Facebook hade lagt till ett KLICK LJUD!!!! Denna händelsen fick ett helt inlägg skrivet av mig, där jag om och om dissade detta. Jag låg hemma och grät, i veckor, år och dagar, och började smått fundera på att bli emo.. Okej, lite överdrift men. Förstå min sorg!
.
Nu har även ett till händelse inträffat.. Facebook har skaffat en ny profil. Som är den fulaste/äckligaste/sämstaste profilen jag sett i hela mitt liv! Jag är i chock. Jag är besviken, ledsen och tom......

Vad försöker facebook göra med världen??????!!!!!!!
Kommentarer
Postat av: Aida

Hallå du där lilla Lisa. Jag vet! Det är hemskt. Jag vill nästan inte logga in på FB längre. Men det är mitt liv så jag måste.(SKIT OCKSÅ) det där måste göras om. NU!

2010-12-13 @ 18:48:24
URL: http://aidasphoto.blogg.se/
Postat av: fotograf ottilia lindell

Haha! Facebook gör allt för att irritera oss användare. För jag håller med dig. It's awful! ;< Men det är väl bara att stå ut.

2010-12-13 @ 19:26:03
URL: http://lindellottilia.se
Postat av: my elfstrand

Haha du är precis som mig! Inne absolut varje dag och är typ beroende...men nu ? VAFAAAAN

2010-12-13 @ 22:08:39
URL: http://elfstrands.webblogg.se/
Postat av: A L M A S F O T O ♥

Haha, jag håller med lisa! Hatar när fb gör om ... till det sämre xD ♥

2010-12-14 @ 17:33:47
URL: http://HTTP://ALMASFOTO.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0