dag 2 / min första kärlek

2010-12-01 / 22:12:19
.....som då förövrigt är min lilla kamera, Doris :)

Egentligen känns det riktigt tråkigt att skriva om kameran Doris, min första kärlek.. Men faktum är det att ja, jag har vairt kär. Riktigt kär. Men dock var det inte min FÖRSTA kärlek... så tyvärr, ni får nöja er med Doris idag.

Jag minns när jag började blogga, på min första, allra första blogg. Det fanns knappt någon fotoblogg, förutom Nevnarien. Jag var en riktigt trogen läsare (vilket jag fortfarande är) och självklart vart jag inspirerad av duktiga Elin! Allt eftersom kom det mer fotobloggar, och jag blev mer och mer sugen på att börja fota. Så jag drog fram min ostadiga gröna lilla motorola, med 1 megapixel kamera och fotade stenar! Haha! Hur fult? Det fanns ju en svart-vit funktion på den lilla gröna saken, och det var så häftigt tyckte jag....

I julas, 2008 fick jag mig min lilla kamera, som jag fortfarande håller hårt i. Min lilla Nikon D40. Doris. Jag minns att jag började grina när jag fick henne!? Alltså herregud.. Desperat unge eller? Iallafall så var jag väldigt glad och fotade sönder henne redan första kvällen.

Här kommer lite favoritbilder jag tagit med min lilla solstråle:

























..där hade ni några favoriter med min älskade lilla kamera!
Kommentarer
Postat av: my elfstrand

men herreguuud vad snygga bilder! <3

2010-12-02 @ 16:43:26
URL: http://elfstrands.webblogg.se/
Postat av: my elfstrand

men herreguuud vad snygga bilder! <3

2010-12-02 @ 16:43:28
URL: http://elfstrands.webblogg.se/
Postat av: johanna

snyggt!

2010-12-10 @ 13:15:36
URL: http://mixband.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0