DAG 06 / min dag

2010-12-19 / 00:30:01
Jag knåpade ihop ett litet kollage och tänkte nu göra utmaning 06, min dag. Let's do it like this....
.
1. Steg upp vid 11 tiden. Var helt slut och kände mig febrig och förkyld. Gick ner och åt oboy och en skinkmacka framför Tv:n. Återvände sedan till sängen och somnade om tills halv 3...
2. Klockan 3 begav jag mig på dansuppvisning. Höll på somna på läktaren för jag var helt slut i kroppen, haha. Men bra var showen. Riktigt jäkla bra :)
3. Middags dags wih the family. Mumsigt.
4. Bakning med syrran och Mamma, pågår just nu faktiskt!
.
Vad säger ni, chill dag eller vad?
Kommentarer
Postat av: stella.

godiset ser gott ut ;)

2010-12-19 @ 09:48:13
URL: http://stellaea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0