andradecembertvåtusen10

2010-12-02 / 07:20:00

ruggit bra låt från Rihannas nya skiva, lyssna även på ''Man down'' :)
.
Okej. Jag vet inte riktigt vad som flugit i mig. Igår kväll valde jag fram kläder/smycken/skor osv och förberedde allting för att jag skulle kunna vakna tidigare och få mig upp i tid för en gångs skull, haha.
.
Torsdagen är äntligen kommen, och vad erbjuder den? Jo, plugg hela dagen i tha hell (även kallat skolan), sedan hem för ännu mera ''studier'' som endel där ute kallar det. Ska plugga SO, SV, ENG och lite matte... Föresten, från det ena till det andra, ni MÅSTE vara vakna nu och lyssna titta på Vakna med The Voice, för gissa vem som gästar 07.25, alltså om 5 minuter? - Jo, KAT VOn D från L.A Ink och Miami Ink. Otroligt, detta måste ses! Nu ska jag ta och göra mig klar det sista, och sedan bär det mot skolan. Ha en jätte fin dag! :)
Kommentarer
Postat av: elin [fotoblogg] ♥

fin blogg! :)

2010-12-02 @ 19:34:54
URL: http://nniles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0