oh rainy day

2010-08-21 / 18:40:51
Hallå där! Som sagt är det Lördag idag, och det regnar och är kallt ute. Inte roligt alls så jag har varit inne hela dagen och bara latat mej! Om 2 dagar börjar iallafall skolan, och det suger så otroligt mycket. Jag känner bara för att byta namn, telefon nummer och fly till något random land och gömma mig där, är det någon som hänger på? Nej men helt seriöst, det är väll bara att bita ihop och lida tragiskt nog.

Tänkte föresten bjuda på 2 bilder från när jag och Olivia hade en liten spontan slarvig plåtning när vi var överdriver uttråkade.. Så här kommer 2 bilder, en på mig och en på snyggot Olivia! Tell me whatcha think?

snyggot #1?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0