i hate how much i love you

2010-08-17 / 14:42:45
dem bästadavid och solveig
Hallå hallå! Idag är jag sjuk. Såklart, vad annars lixom? Med min tur och allting. Gårkvällen spenderades med David och solveig. Vi gjorde inte så mycket, utan vi tog det mest lungt, mysigt mysigt! Idag var det egentligen planerat att vi skulle gå på stan och ha awesome skoj, men såklart så blir man sjuk! Jippieyay!  Men det är väll bara att sova, äta sofnougat och lyssna på musik så blir jag frisk snart. Det är bara det att jag har något magvirus (?) Så det är lite svårt att äta, och får typ ont i magen och mår illa ibland.. inte okej! Menmen, nu ska jag ta och koka mig lite té och lägga mig och läsa boken ''Om bara du''. Är helt besatt! pusspuss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0