Gårdagen

2010-08-13 / 18:20:17
we love freedome


haha.. 100 procent lisa in real




haha.. vad hände efter denna bilden? ramlade ner från höbalen..



Haha, herregud, gårdagen var otroligt lyckad. Mamma väckte mig vid 12, och vi får då in till stan för lite shopping och en fika. Hon köpte lite jeans och någon tröja medans jag bara köpte en ring. Jag har shoppat alldeles för mycket dem senaste veckorna haha. Efter det tog vi en fika som sagt, otroligt gott.

På kvällen mötte jag och syrran upp olivia för lite flum på vårat ställe. Som vi är på varje år, sedan ca. 4 år tillbaka. Allting var sig likt, och vi hade otroligt roligt.. Ni ser ju bilderna.
Kommentarer
Postat av: julia

Hejhej!

Vart har du köpt den tröjan? :D übersnygg ;)

2010-09-12 @ 09:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0