En fartfylld dag lsutar med ett vrickat lillfinger.

2009-09-29 / 16:09:58


Hallå alla söta läsare där ute !
Nu är jag hemma från en fartfylld skoldag med massa plugg och en aning labb på kemin ;> Alltid lika skoj. En sak som är mindre kul är att jag vrickade/stukade lillfingret idag .. Haha ! Jag hade det lite stressigt till nån lektion, så jag kutade upp för en trapp och på nått sätt ramlade jag på mitt livfinger.. Så det vart alldeles rött och svullet.. Haha. Hur fan lyckades jag? ^^ Helt sick . Men men..

Nu ska jag ta och fixa lite saker, vi hörs lite senare !
FÖRLÅT
för min dåliga update med stort ''D'' , och alla kommentarer spm ligger och väntas på att bli granskade. ^^ Men har verkligen inte haft tid att göra nått med allt..

.....

TACK
för alla idolbilder och ullustrationer osv ! Nu är super söta, ska slänga upp allting på bloggen samt en länkning. Vill du skicka nått själv är det bara att skicka till [email protected] , och jaa, jag länkar alla  :P Bara ni skickar eran bloggadress i mailet så, pusspuss.

Kommentarer
Postat av: J A R i N A

Hej Lisa! :) Snart får du kolla din mejl då, för jag har glömt bort att skicka min idolbild, men den kommer :)

2009-09-29 @ 16:23:46
URL: http://jarinaw.blogg.se/
Postat av: Nikolina

jag har bara vart i skolan, nu är det chill sen blir det idol!! :D själv? :)

2009-09-29 @ 18:21:19
URL: http://mjaubaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0