What'z up?

2009-10-29 / 12:55:37





WHAT, klockan är ju för tusan 1 snart! Jag hinner verkligen INTE med dagarna nu för tiden. Helt plöstligt är det Torsdag, och klockan är dagtid! Nyss var det ju natt? Imorgon är jag i Umeå och sedan mot eftermiddagen rullar jag vidare till Övik och sover på hotell, och i övermorgon så äter jag hotell frukost och badar på paradis badet, haha! Tieden går fort, ;) Igårkväll så var Lotta (marsvin..) jätte trött, och när man kännde på magen ett tag så rörde sig bebisarna i magen, hoppas att hon håller ut tills vi kmr hem från övik så hon inte behöver föda när vi inte är med allihopa och stöttar den söta damen :) Men lotta är en stark brud! ;) 

Idag har jag mkt att göra
, städa rumet, damsuga, umgås med folk, packa, soooova. Så vi hör slite senare när jag kommit igång med dagen lite, pusspusssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0