5 saker du inte visste om mig!

2009-10-19 / 11:15:36


Jag är nästan alltid glad!
Jag är en väldigt positiv person med mycket glada tankar, oc när man ser mej nånstans så är det inte ofta jag går runt med en sur min. Varför vara sur när man kan vara glad?

Jag älskar att sjunga balader, men kan inte lyssna på dem! Låter ganska konstigt, men jag älskar att sjunga lugna vackra låtar. Men när det kommer till att lyssna på dem så går det verkligen inte. Jag tycker det är sorgligt, och blir bara deprimerad. Haha! även om låten handlar om nått jätte skoj så är det endå sorgligt.


Jag är en godisgris!
Rigth, i'm. Älskar godis. Jag knarkar tomteskum under vintern. Och på sommaren är det dubbel nougat, lösgodis som gäller.

Jag är jätte dålig på att laga mat! Det stämmer! Jag är usel på att laga mat. Jag kan inte ens koka ägg utan att nått blir fel. Inte göra nudlar, inte göra gröt. När jag skulle göra kakor så råkade nått hända så det luktade rök och blev dimma inomhus. När jag gjorde gröt så blev det bara som en äcklig sås. När jag gjorde nudlar blev dem degiga och smaklösa.. Suck. Mästerkocken Lisa.

Jag får panik när det är stökigt! Usch, finns det nått värre? Blir galen när det är stökigt. Men endå har jag väldigt stökigt i mitt rum ibland. Det städas inte direkt pgr. av lathet.. :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0