Tuggummi-lek

2009-11-28 / 20:23:39

Titta villken jätte bubbla jag blåste nyss!
Det tuggummit jag blåste med var väldigt svårt att få stora bubblor med, sen så var det en konst att hinna fokusera med kameran, samt knäppa kortet innan bubblan sprack, men det gick efter ett X antal försök, Hihi :) I min tråkighet så började jag forma mitt tuggummi till ett hjärta.. (I know, im boring..) Konstigt eller inte, ni avgör, men lite gulligt blev det väll allt? Det kan jag faktiskt medge. Oh nej, jag brukar inte sitta och forma mina tuggummin och leka med dem på det här sättet vanligtvis, men har man tråkigt så har man :D

Har precis käkat surströmming! Det var sjukt gott.. Är proppmätt som en boll! :D
Hanna och Kickie är här, och Hanna har gjort choklad pannacotta, så vi ska strax smaka på dem små mästervärken, yummi, yummi! Bilder kommer sen, åter till köksbordet där det smarriga väntar.....:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0