Dålig morgon..?

2009-11-28 / 12:29:27




(Bilderna har inget med inlägget att göra, ville röra ner några bilder i inlägget så det inte skulle bli så otroligt tråkigt, dem är fotade med nikon D40, Nikkor 18-55 mm - Redigerade är dem också :P)

Godmorgon allesammans,
Nu sitter jag här i min stora sov t-shirt och diggar lite bra musik. Det är alltid bra att göra det på morgonen, speciellt när man fryser och ens rum är skitstökigt! Men det får jag ta tag i senare, nu ska jag sitta här och digga lite mer musik innan jag början denna dagen på riktigt. Ska/skulle faktiskt till stan, men nu såg jag just att bussen körde förbi här ute, typiskt! Jag är inte ens klar, och stan stänger snart, och bussen har farit. Hinner jag med nästa buss innan stan stänger..? Tveksamt, tveksamt..


Aaaah, skiter i det här, ska sitta här hela dagen istället och BARA digga mysik! *bestämmd*
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0