Svar på frågorna:

2009-03-06 / 08:34:35
Godmorgn, Tack för alla frågor, det var 24 kommentarer, (alla var itne frågor, så nu ska jag försöka klistra ihop några bra svar. Hoppas ni blir nöjda såklart! Här kommer svaren, lite tidigare...


Hur gör du reklam för din blogg?
Hej, det beror på hur du menar med ''reklam''. Jag brukar gå runt och kika in andras bloggar och skriva en fin kommentar, sedan brukar jag kommentera en hel del. Men för det mesta skriver jag bara!

Kan jag vara med dej någon dag?
Haha, vi får se, vi får se. Du får väll höra av dej om du vill göra nått.

Hej, Jag undrar om du gillar din lillasyster Elin?
Ja, det är klart att jag gör. Jag älskar Elin. Det skiljs bara 1 år mellan oss, så hon betyder mycket. Vi är nästan som tvillingar, så jag har alltid en i samma ålder att vara med när vi gör något.

Brukar du göra bloggdesigner? älskar din blogg btw.
Tack ska du ha, det var roligt att höra! Jag brukar göra bloggdesigner. Men tyvärr har jag inte photoshop för tillfället, så designeriet får vänta lite. Men sedan kommer jag starta upp det som vanligt igen.

Hur hinner du skriva så många inlägg per dag?
Vanligt vis sitter jag inte så mycket vid datorn, men sedan när jag sitter vid datrorn, då skriver jag massa inlägg samtidigt nästan, då har ni nått att läsa när jag är i skolan eller så.

Har du någonsin köpt någonting du ångrar riktigt mycket?
Oj, det var en bra fråga! Jag kan itne komma på nått sådär på rak arm, eftersom att jag köpt saker ett bra tag. Sedan brukar jag faktiskt fundera ut innan jag köper saker. Men det finns en sak, nämligen 3 tröjor jag köpte från stan, samma dag. Dom satt så bra, men sedan när jag kom hem var dom för stora. Fick inte lämna tillbaka dom, kom in för sen :oP, men det ångrar jag faktiskt, för dom var rätt dyra..

Hur lång är du?
Tror jag är runt 157, nånting där.

Vart bor du?
Jag bor i Skellefteå, lite nedanför Luleå, och lite ovanför Umeå, hihi.

Har du några syskon?
Ja, jag har en syster. Hon heter Elin. Det skjiljer bara 1 år mellan oss, så vi är rätt tajta!

Vad händer idag?
Jag vet inte riktigt, kanske blir att spendera mest tid vid datorn då mamma jobbar. Sen får vi se vad jag hittar på i eftermiddag! Det lär väll bli nånting iallafall.

Villka bloggar läser du och varför?
Jag läser Nevnarien, lisachen, altariiel, osv. Massa fotobloggar, det är kul! Sedan läser jag en hel del mamma bloggar, osv. mest unga tjejer med ett starkt intresse!

Är glaset halv fult eller halvtomt?
Haha, det var en rolig fråga! Jag brukar hälla upp rätt högt upp med dryck, sedan dricker jag nästan allt, men lämnar lite, haha. Ibalnd dricker jag upp allt.

Vad gör du för att må bra?
SJUNGER, står på scen. Det är mitt största intresse, så försöker göra det mycket. Sedan äter jag mycket frukt, och skrattar mycket. Man ska vara glad och se allting positivt!

Betyder fotograferingen lika mycket nu som för 1 år sedan?
Nja, inte lika mycket. Just nu orkar jag knappt gå ut, men det är en rolig hobby. Sången går alltid före, men när jag får tid så går jag ut och fotar. Det gör mej avslappnad.

Tack för alla frågor, hoppas ni med nöjda med svaren! :o)
Kommentarer
Postat av: J O A N N A

god morogn sötan!

jag sov bra men det hade inte skadat med några timmar extra sömn haha.

idag ska jag och några kompisar shoppa, vad ska du sjkälv göra?:)

<3

2009-03-06 @ 08:43:47
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag gör inte så mkt, ska snart gå till skolan ;) dd ? :D aa, jag prenumenerar på dig :)

2009-03-06 @ 08:46:38
URL: http://duvetsofiasblogg.blogg.se/
Postat av: Liisa

Kul att läsa! ^^

Jag älskar också att sjunga, men är inte den somstår på scen och så :P

Fast jag sjunger rätt bra xD

2009-03-06 @ 19:02:10
URL: http://theliisa.blogg.se/
Postat av: [Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg!

Det var intressant att läsa och bra svar hade du på frågorna också! :)



God natt!

2009-03-07 @ 00:54:36
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0