Lisa är trött!

2009-03-04 / 21:38:41

Anw, det har varit en lång och mysig dag, (riktigt bra faktsikt).
Klockan är ganska mycket just nu, eller egentligen inte, fast för méj är den det. Ni kanske vet hur trött man är efter en hel bad dag? Det vet jag. Haha. Jag blir alltid som en potatis säck efter en dag på stranden/badhallen. Ni som varit/bor i piteå kanske har varit i piteå havsbad? Iallafall för er som inte vet så finns det en bro där man kan gå under, och där är det strömt. Jag och Elin har glidit omkring i den strömen flera timmar idag känns det som, hehe. Så nu när jag sitter här känns det bara som att jag slits åt höger, hihi, som man gjorde i ''strömmen''.

Imorgon har jag ingen aning om vad jag ska hitta på, blir väll att ta det lungt. Jo, juste du som läser detta, och inte redan gjort detta, får gärna lägga till mej på blogg koll, det vore jätte sjyst!

Iallafall, nu tänkte jag krypa ner i soffan - I Write tomorrow honeys! Pussar!

Kommentarer
Postat av: ELVIRA

Svar:tack så mycket för din åsikt:D<3

2009-03-05 @ 08:01:55
URL: http://elviraes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0