Inta skratt potitionen

2009-03-01 / 18:09:30

Oh no, nu har mina busboys farit hem! Vi som hade det så kul.
Vi har bakat, busat, och ätit mat. Det har varit ski mysigt. Dom är ju för söta mina små socker toppar. Haha, vi har även brottats en del. Joel råkade göra mej illa, så jag sa ju såklart till honom:

- Men Joel? Vad gör du? Sej förlåt.
(Joel springer iväg, och kommer efter några minuter tillbaka)
han strycker mej på kinderna och säger:
- förlåt min lilla vän, förlåt!

Haha, visst är dom sköna? Dom där ungarna....
 Sebbe har också varit lite extra rolig idag, tillexempel när han ock kenneth pratade:

- Men Sebbe, vet du vad lisa sa mycket när hon var liten då?
- Nä, vad?
- Hon sprang omkring hela tiden och sa '' min kära lilla dam'' Även till mej!
- men pappa?
- ja?
- vad sa hon när hon satt still då?

Haha, dom är för roliga.... Nä, slut skrattat, jag får ont i mina skrattmuskler!! xD

Kommentarer
Postat av: M O S A N

HAHAHAHAH, SÅ HIMLA ROLIGT XD

2009-03-01 @ 18:16:05
URL: http://lillmosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0