Kvällens lista

2009-07-05 / 20:16:07
Vad passar inte bättre än en lista...?

One three hill eller O.C:
Låter helt efter men har inte sett nått av det!
Ute- eller hemmakväll: Både och.
Sex eller mys: hahah
Salt eller sött: Sött
Lyx eller budget: Lyx
Sommar eller vinter: Sommar, helt klart!
När är du Född: 29/4
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Pyjamas
Favoritresturang: Hum.. vente.
Favoritfilm: Twiligth
Drömväska: Den jag har nu! Haha, snacka om ''blond'' fråga.
Har du barn: Nepp
Födelseort: Skeå
Smeknamn: Lisa, ber att bli kallad min coola namn, hehe.
Favoritfärg: rosa, silver, vit, svart, röd.
Drömprins: beror på om han är den...
Har du varit kär: JA!
Favoritlåt: Just nu är det give me a call
Maträtt: räkpaj
Favoritresemål: Dröm land menar du, Jamaica! Vill dit, ska dit.
Favoritblomma: Ros!
Tycker inte om: falska äckliga människor
Senaste sjukhusvistelse: ? Hum, på sjukhus var det för några år sen när jag fick jack i huvudet av en dum speldosa, haha
Favoritdricka: cola, hallonsoda
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Har en svart, 3 vita
Vad gör du när du är uttråkad: sover, bloggar, snackar med folk på alla möjliga sätt som gör mig glad.
Missbruk: nee
Vän som bor längst från dig: Moa
Vad retar du dig mest på: falska människor, lögner, idioter helt enkelt
Läggdags: ...23?
Nagellack: Glam, asså genomskinligt
Husdjur: Nope
Skostorlek: 37
Syskon: Elin
Favorit pålägg: Skinka, gurka
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: Till rädda barnen
Vilket är det vackraste ordet: Kan inte säga ett på rakt arm, men typ kärlek
Bästa bok du läst: hatar att läsa böcker
Är du Internetberoende: ja, asså typ.
Favoritparfym: Fizzy... vad den nu heter
Gillar du snö: Första snön, nja, resten, neeeej.
När köpte du något åt dig själv sist: igår, godis ofcourse
Vilken är din bästa egenskap: Min sångröst, min positivitet
Senaste pojkvännen: ..det ni....
Vilken film såg du på bio senast: Ojojojojoj... svår fråga.
Senaste köpta skiva: veene.
Favoritgodis: sura, choklad, allt
Studier eller jobb: jobb
Bästa kompis: massa
Innerstad eller liten ort:  innerstad
Favorit bloggar: min egen ofcourse, haha skojade, har ingen !
Nytt eller vintage: nytt
Kommentarer
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

Kul lista :D

2009-07-05 @ 21:53:33
URL: http://emeliesplace.blogg.se/
Postat av: HOBBYFOTOGRAF ERICA PETTERSSON

Listor är riktigt roligt :) Och man lär känna personen bakom bloggen på ett lite annat sätt :)

2009-07-05 @ 22:49:39
URL: http://pitetjej.webblogg.se/
Postat av: MOA

:oo , Jag bor längst ifrån dig o.o

2009-07-06 @ 15:07:04
URL: http://moasfotoliv.blogg.se/
Postat av: MOA

:oo , Jag bor längst ifrån dig o.o

2009-07-06 @ 15:07:14
URL: http://moasfotoliv.blogg.se/
Postat av: Alice ♣ vardagen

Det var en lång lista :XD

2009-07-07 @ 14:19:00
URL: http://aliceyou.blogg.se/
Postat av: LINNEA

Kulig lista, får man kopigera? ;P<33

2009-07-08 @ 13:03:51
URL: http://linneahultmanlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0