Listaaa-aaa.

2009-07-28 / 16:23:17
Namn: Lisa
Alias: På msn? Just nu bara Lisa.
Ålder: 13 år.
Bostad: Ske-å.
Avskyr: Allt som är dåligt på jorden.
Tycker om: Allt bra som är på jorden såklart.
Ditt sämsta minne: Oj, kan itne komma på nått på rak arm just nu.
Din bästa sida: Glad, positiv, målmedveten.
Din sämsta sida: Att jag älskar att resas!
Beskrivning om dig själv: 13 årig sångfågel med enorma artistdömmar.
Kärlekslivet: Inget just nu.
Klädstil: Sportigt ibland, mycket gina tricot.
Vad finns i fickorna: Just nu ingenting, men har mest en väska med.
Jacka: Min favorit är min skinn-jacka.
Bästa personen du vet: Mamma, pappa, syrran, mormor, morfar.
Drömyrke: Sångerska!
Det första du tittar hos killar: Utseendet, fast personligheten är ju viktigast.
Det roligaste du gjort: När jag står på scen njuter jag!
Piercingar: Öronen.
Tatueringar: Ingen, vill inte ha nån flrutom en stjärna vid hårfästet bakom örat. Men bara kanske.
Samlar på: Sudd, pennor, bokmärken, studsbollar.
Intressen: Sjunga, shoppa, umgås med folk, blogga, fota.
Humör just nu: Glad, lite trött..
Favoritgodis: All ätare när det gäller godis!
Är det nåt du absolut inte äter: Ja, massor.
Kläder just nu: Jeans, linne och en svart tröja på.
Musik just nu: Veronica Maggio.
Vad sa du senast: '' Eliiiiiiin, va göru?''
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Oj, svår fråga, huhu.
Sommarplaner: MYSA, sola, umgåsssss.
Är du bra på matte: Normal bra för min ålder.
Fisk eller badkruka: Fisk/badkruka.. beror på.
Längd och vikt: Vene just nu.
Hur många kuddar sover du med: 3.
Favoritväder: SOL.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig?: Men veeeeeeene.
Spelar du nåt instrument: Nope.
Morgon- eller nattmänniska: Morgonmänniska.
Sparare eller slösare: Slösare, haha.
Vem är viktigast för dig: Min familj, släkt och vännerna.
Bästa film: Oj ingen aning.....
Tror på liv på andra planeter: Jaa.
Kommer du ihåg din första kärlek: Haha ja.
Älskar du henne/honom fortfarande: Neeeeej ?
Har du några homosexuella vänner: Tror det..
Tror du på mirakel: Jag har ingen aning. Ja, typ.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Hum. Kanske.
Ser du på kärleken som ett misstag: Misstag? Nej, varför då?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Minst ett högst 3.
Bio eller promenad: Både och.
Är du kittlig: Haha jag, kittlig? Jooooooo-då.
Snarkar du?: Tyvärr, ibland.
Stjärntecken? Tjurig oxe.
Rädd för insekter? Ja, urch.
Äckligaste insekten: Alla insketer.. huvvaaaaaaaa.
Största svaghet: hm?
Det här är jag bra på: Sjunga, vara social, göra folk glada.
Bästa bok? Hatar att läsa böcker...
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Typ klicka på min näsa så allt stannar till så jag kan gå in i alla affärer o plocka med mig saker hem och sedan klicka på näsan igen och så är allt vanligt, hahahahhaa.
Chips, morötter eller godis? Godis ?
Pizza eller hamburgare? Hamburgare.
Skriver du dagbok? har flera, men skriver nästan aldrig.. haha.
Har du nån flickvän/pojkvän? Nepp.
Stökigt eller välstädat? Välstädat.
Gungar du på stolen? Ibland......
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Tror inte det, hahaha.
Vilken hand håller du gaffeln i? Höger.
Hur är din drömtjej/kille? I don't have find him....
Hur många syskon har du? Ett, lillsis.
Vad är du mest rädd för? Mkt.
Saltar du på maten? Ibland, inte ofta.
Gillar du att sjunga? Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför? skolinriktning: hahahaha va.
Anser du att du är stark? Sådär, kanske inte stark på det sättet som att bryta ner nån i armbrytning precis.. haha.
Brukar du sola? Jaaa-då.
Vad gör du om du får hicka? Skrattar, det är skoj!
Snusar du? Ucccchhhh... NOPE.
Använder du knark? Haha driveru. Neeeeeeeeeeeej.
Kaffe, te eller inget? The.
Har du en besatthet? Ja, av att sjunga.
Kommentarer
Postat av: jannica

Vilken fin blogg du har!

2009-07-28 @ 20:58:46
URL: http://jaannicah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0